Stranica OlyBet-a možda se neće prikazati ispravno zbog promjena / ažuriranja koje su napravljene, a preglednik i dalje koristi zastarjele podatke iz predmemorije (cache). Preporučujemo da povremeno obrišete predmemoriju i povijest preglednika kako bi stranica ispravno funkcionirala.
Google Chrome
Google Chrome - Desktop
1. Kliknite izbornik Alati (tri točke u gornjem desnom kutu).
2. Odaberite Povijest.
3. Odaberite Brisanje podataka pregledavanja s lijeve strane.
4. Postavite vremenski raspon na "Sve vrijeme".
5. Označite kvačicama Kolačiće i podatke web stranica te Predmemoriju slika i datoteka i odaberite Obriši podatke.
Ako koristite računalo sa sustavom Windows, zatvorite i ponovo otvorite Chrome da biste spremili promjene. Ako koristite računalo tvrtke Apple, idite na izbornik Chrome na vrhu izbornika i odaberite Izlaz da bi se promjene primijenile.
Google Chrome - Mobilni uređaji – Android
1. Na vašem Android telefonu ili tabletu, otvorite aplikaciju Chrome.
2. U gornjem desnom kutu dodirnite Više.
3. Dodirnite Povijest.
4. Obrišite podatke pregledavanja.
5. Na vrhu odaberite vremenski raspon. Da biste izbrisali sve, odaberite "Sve vrijeme".
6. Pored "Kolačići i podaci web stranica" i "Predmemorija slika i datoteka", označite okvire. Dodirnite Obriši.
Google Chrome - Mobilni uređaji – iOS
1. Na vašem iPhone-u ili iPad-u otvorite aplikaciju Chrome.
2. Dodirnite dolje Više.
3. Dodirnite Povijest.
4. Obrišite podatke pregledavanja.
5. Provjerite da pored "Kolačići, podaci web stranica" i "Predmemorija slika i datoteka" postoji kvačica.
6. Dodirnite Obriši podatke pregledavanja
Safari
Safari-Desktop
1. Kliknite na ikonu Postavke u gornjem desnom kutu preglednika.
2. Kliknite na Resetiraj Safari.
3. Odaberite stavke koje želite izbrisati. (Preporučuje se provjeriti sve stavke).
4. Kliknite Reset.
Safari - Desktop - Mac
1. Iz izbornika preglednika odaberite Safari → Postavke → Napredno.
2. Omogućite opciju "Prikaži izbornik Razvoj" i zatvorite prozor postavki.
3. Iz izbornika preglednika odaberite Razvoj → Isprazni predmemoriju. → Sve predmemorije uspješno su obrisane. Vaša povijest pregledavanja ostati će netaknuta.
Safari - iPhone/iPad
Da biste očistili povijest i kolačiće, idite na Postavke> Safari, i dodirnite Obriši povijest i podatke o web mjestima. Brisanje povijesti, kolačića i podataka o pregledavanju iz Safarija neće promijeniti vaše podatke za automatsko popunjavanje.
Edge
Edge – Desktop
1. Otvorite Microsoft Edge, odaberite izbornik (ikona sa 3 točke u gornjem desnom kutu preglednika) > Postavke > Privatnost i usluge.
2. Pod opcijom "Očisti podatke o pregledavanju" odaberite što očistiti.
3. Označite kućice "Keširane slike i datoteke" i "Kolačići i drugi podaci web-lokacija", a zatim odaberite Očisti.
Edge - Desktop – Mac
1. Odaberite Microsoft Edge iz izbornika na traci izbornika, a zatim odaberite Obriši podatke o pregledavanju iz padajućeg izbornika. Ovo će otvoriti prozor za brisanje podataka o pregledavanju.
2. Odaberite opciju "Sve vrijeme" iz padajućeg izbornika.
3. Kliknite na gumb "Obriši" i obrisat ćete većinu "povijesti" pregledavanja.
Edge - Mobile – Android
1. Pokrenite preglednik Microsoft Edge za Android.
2. Dodirnite izbornik za opcije.
3. Odaberite izbornik Postavke iz popisa opcija.
4. Pomaknite se prema dolje do opcije Postavke web-lokacija i dodirnite je.
5. Odaberite opciju Pohrana iz popisa.
6. Odaberite "Povijest" i "Kolačići i podaci web-lokacija" kako biste očistili memoriju keša.
Edge - Mobile – IOS
1. Kliknite na 3 točke u gornjem desnom kutu preglednika.
2. Odaberite Postavke.
3. Pod opcijom "Očisti podatke o pregledavanju" odaberite što očistiti (odaberite stavke koje želite očistiti, npr. Povijest pregledavanja, Kolačići i spremljeni podaci web-lokacija, Keširani podaci i datoteke, Preuzete povijesti i podaci o obrascima).
4. Kliknite Očisti.
Firefox
Firefox - Računalo
1. Kliknite na gumb Izbornik i odaberite Mogućnosti.
2. Odaberite Privatnost i sigurnost.
3. U odjeljku Kolačići i podaci web-mjesta, kliknite "Očisti podatke".
4. Uklonite kvačicu ispred Kolačići i podaci web-mjesta.
5. S označenim Predmemoriranim web-sadržajem, kliknite gumb Očisti
6. Zatvorite stranicu about: preferences. Sve promjene koje ste napravili automatski će biti spremljene.
7. Ako koristite Windows računalo, zatvorite i ponovno otvorite Firefox da biste sačuvali promjene. Ako koristite Apple računalo, idite na izbornik Firefox u traci izbornika na vrhu zaslona i odaberite Izlaz kako bi promjene stupile na snagu.
Firefox - Mobilni uređaji – Android
1. Dodirnite ikonu Izbornik koja se nalazi u gornjem desnom kutu.
2. Dodirnite Postavke.
3. Na zaslonu postavki potražite odjeljak Privatnost i sigurnost i odaberite opciju Očisti osobne podatke.
4. Zatim ćete biti odvedeni na popis onoga što se može obrisati.
5. Odaberite sljedeće 2 stavke za brisanje:
6. Kolačići i aktivne prijave
7. Predmemorija
8. Dodirnite gumb Očisti podatke kako biste stvarno obrisali predmemoriju i kolačiće.
Firefox - Mobilni uređaji – IOS
1. Otvorite aplikaciju Firefox.
2. Dodirnite izbornik, ikonu koja izgleda kao tri crte u donjem desnom kutu zaslona.
3. Zatim dodirnite Postavke.
4. Pomaknite se prema dolje i dodirnite Upravljanje podacima.
5. Provjerite je li označena opcija Predmemorija i dodirnite Obriši osobne podatke.
6. Naposljetku, dodirnite U redu.
Opera
Opera – Desktop
1. Pritisnite Ctrl+Shift+Del da biste otvorili opcije za brisanje podataka o pregledavanju.
2. Provjerite je li označeno "Keširane slike i datoteke" i "Kolačići i drugi podaci web-lokacija".
3. Kliknite Obriši.
Opera - Desktop – Mac
1. Kliknite na Operu, a zatim kliknite na Obriši privatne podatke.
2. Iz padajućeg izbornika "Izbriši sljedeće stavke iz:" odaberite Početak vremena.
3. Zatim označite opciju Isprazni keš i Izbriši kolačiće i druge podatke web-lokacija.
4. Konačno, kliknite na gumb Obriši podatke o pregledavanju.
Opera - Mobilni uređaji - Android
1. Otvorite aplikaciju Opera preglednika i dodirnite gumb "O" smješten na donjem desnom kutu zaslona.
2. Sada dodirnite "Postavke".
3. Dodirnite "Izbriši podatke pregledavanja" i otvorit će se novi izbornik.
4. Označite okvir "Izbriši kolačiće i podatke" prije nego što dodirnete "U redu". To će izbrisati sve podatke o pregledavanju iz Operinog predmemorije.
Opera - Mobilni uređaji - IOS
1. Koristite Opera gumb na dnu aplikacije za odabir Postavki.
2. "Izbriši podatke preglednika".
3. Dodirnite "Izbriši".
Internet Explorer
Internet Explorer - Desktop
1. Kliknite na izbornik Postavke u gornjem desnom kutu.
2. Kliknite na Opcije interneta.
3. Pod karticom Općenito u gornjem lijevom kutu, pomaknite se prema dolje do Povijest pregledavanja.
4. Odaberite Izbriši.
5. Označite privremene datoteke interneta i datoteke web-mjesta, kolačiće i podatke web-mjesta, povijest i povijest preuzimanja.
6. Odaberite Izbriši
7. Zatvorite Internet Explorer i ponovo ga otvorite da biste primijenili promjene.
Internet Explorer - Desktop - Mac
1. Otvorite Internet Explorer
2. Kliknite na ikonu Opreme da biste pristupili Alatima, odaberite Sigurnost> Izbriši povijest pregledavanja (ili držite Ctrl-Shift-Delete).
3. Poništite potvrdni okvir Spremi podatke web-lokacija favorita i potvrdite okvir za privremene datoteke interneta.
4. Opcionalno: odaberite druge privremene stavke koje želite ukloniti.
5. Kliknite na Izbriši i potvrdite da želite izbrisati podatke.
Internet Explorer - Mobilni uređaji - Android
1. Dodirnite ikonu Internet Explorera na početnom zaslonu.
2. Dodirnite elipse (...) u donjem desnom kutu.
3. Pomaknite se prema dolje i dodirnite Postavke.
4. Pomaknite se prema dolje i dodirnite Izbriši povijest.
5. Dodirnite Izbriši da biste potvrdili. Pričekajte nekoliko sekundi da se predmemorija i kolačići obrišu