Obrišite povijest, predmemoriju i kolačiće preglednika.
Ponovno pokrenite uređaj.
Provjerite da li je vaš preglednik ažuriran na najnoviju verziju i ažurirajte ga ako je potrebno.
Pokušajte s drugim preglednikom (preporučeni preglednik je Google Chrome).
Ako koraci navedeni gore nisu pomogli, molimo kontaktirajte korisničku podršku putem live chata ili e-pošte: support@olybet.hr.
0
0
Je li ovaj članak bio koristan?
0 ljudi od 0 je reklo da je ovo korisno
Članci u ovom odjeljku
- Što je RNG?
- Mogu li igrati besplatno?
- Što je volatilnost?
- Što trebam napraviti kada mi igra zamrzne?
- Igra koju želim igrati se sporo učitava, što mogu učiniti?
- Igra se ne želi pokrenuti, što mogu učiniti?
- Što je RTP?
- Koji je postotak isplate u OlyBet-u?
- Gdje mogu pronaći pravila za određenu igru?
- Koje sve vrste casino igara mogu igrati online?