Ako ste prethodno zatvorili svoj profil i sada ga želite ponovno otvoriti, morate nam poslati fotografiju vašeg dokumenta (osobna iskaznica, putovnica) na našu e-mail adresu support@olybet.hr s zahtjevom za ponovno otvaranje vašeg profila. Naš tim za podršku rado će vam pomoći.
0
0
Je li ovaj članak bio koristan?
0 ljudi od 0 je reklo da je ovo korisno
Članci u ovom odjeljku
- Kako se verificira, tj. potvrđuje OlyBet korisnički račun?
- Kako zatvoriti korisnički račun?
- Prilikom registracije dobivam obavijest da je moj email / broj telefona već registriran
- Kako ponovo otvoriti korisnički račun nakon zatvaranja?
- Kako izmijeniti lozinku?
- Mogu li napraviti novi korisnički račun ukoliko ga već posjedujem?
- Kako otvoriti korisnički račun?
- Tko sve može otvoriti korisnički račun na OlyBet?