Svaki igrač ima pravo u bilo koje vrijeme zatražiti zatvaranje svog korisničkog računa, a to može učiniti kontaktiranjem korisničke podrške putem e-pošte support@olybet.hr ili putem chata. OlyBet obrađuje zahtjev igrača za zatvaranjem korisničkog računa u roku od 10 dana od podnošenja zahtjeva i obavještava igrača o istom. Vlasnik korisničkog računa odgovoran je za transakcije na korisničkom računu sve dok OlyBet ne zatvori račun. Prekid korisničkog računa događa se u trenutku postavljanja statusa računa u sustavu OlyBet.
0
0
Je li ovaj članak bio koristan?
0 ljudi od 0 je reklo da je ovo korisno
Članci u ovom odjeljku
- Kako se verificira, tj. potvrđuje OlyBet korisnički račun?
- Kako zatvoriti korisnički račun?
- Prilikom registracije dobivam obavijest da je moj email / broj telefona već registriran
- Kako ponovo otvoriti korisnički račun nakon zatvaranja?
- Kako izmijeniti lozinku?
- Mogu li napraviti novi korisnički račun ukoliko ga već posjedujem?
- Kako otvoriti korisnički račun?
- Tko sve može otvoriti korisnički račun na OlyBet?