Ako više ne želite koristiti svoj OlyBet račun, imate pravo u bilo kojem trenutku zatražiti njegovo zatvaranje.
Postupak Zatvaranja Korisničkog Računa
Zatvaranje računa možete zatražiti na sljedeće načine:
-
Putem e-maila: Pošaljite zahtjev na adresu support@olybet.hr
Što se događa nakon podnošenja zahtjeva?
-
OlyBet obrađuje zahtjev za zatvaranjem korisničkog računa u roku od 24 sata
-
Nakon obrade, korisnik će biti obaviješten o zatvaranju računa putem istog kanala komunikacije
Odgovornost Korisnika
-
Vlasnik računa ostaje odgovoran za sve transakcije i aktivnosti na računu do trenutka zatvaranja
-
Račun se smatra zatvorenim kada se njegov status u sustavu OlyBet označi kao zatvoren
Kontakt za Pomoć
Ako imate dodatna pitanja ili trebate podršku u vezi zatvaranja računa, obratite nam se putem:
-
E-mail: support@olybet.hr
-
Radno vrijeme korisničke podrške: svaki dan od 09:00 do 1:00
Je li ovaj članak bio koristan?
Articles in this section
- Kako se verificira, tj. potvrđuje OlyBet korisnički račun?
- Kako zatvoriti korisnički račun?
- Prilikom registracije dobivam obavijest da je moj email / broj telefona već registriran
- Kako ponovo otvoriti korisnički račun nakon zatvaranja?
- Kako izmijeniti lozinku?
- Mogu li napraviti novi korisnički račun ukoliko ga već posjedujem?
- Kako otvoriti korisnički račun?
- Tko sve može otvoriti korisnički račun na OlyBet?